naglar..

Nu har ja fixat klart mammas naglar, denna gången blev det inte förlängning, utan bara "förtjockning" haha elr hur man ska säga.. alltså inga tippar.. utan hennes rediga naglar med akryl på! så dom inte går av så lätt! :)
ni får bild i mon elr nåt.. är så sjukt trött så ja somnar snart!
nagelsakerna jag beställde från Nagelgiganten kom idag så drf gjorde jag dom! :)
älskar att beställa ifrån dom !:) riktigt bra grejor!!

Red ut en sväng själv innan, på med stall täcke och upp barbacka.. på en skritt tur! hur mysigt som helst med det täcket! är precis som en sovsäck :)
Det va ganska kallt på em/kvällningen runt halv 6 så då tänkte ja att ja lika gärna kunde testa det nya täcket :)
så i natt har han det på sig oxå..
Det är ju egentligen ett sånt täcke dom kan ha ute OM det inte regnar.. och de är lite halv kallt! sen e han ju ganska frusen av sig! :p vilken skimmel är inte de ? :p

Sen har han vart lite tjurig.. tror det är för att han inte fått galoppera och tränat .. hopptränade ju i helgen.. men dressyr måste ja träna.. han vill ju verkligen träna.. hahah fy va mkt "träna" det blev nu :p
Men i mon kan ja inte rida så han får vila då! och på fredag kan ja nog inte heller rida men det fixar sig nog!

Så en lugn vecka för honom!.. men det kan han ju få vara värd nån gång! :)

äh, ja skulle lagt upp en bild på de nya täcket.. men den vill inte ladda klart så de får bli en annan bild bara för att de inte bara ska va text ;p

Foto: Evelina Pantzar

//J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker det är kallt på dagarna också. ;P

Höll på o frysa ihjäl både igår kväll, och idag.

Och då var jag rätt så påklädd, mer kläder kunde ju inte skadad.

Men försöker att inte klä på mig för mycket, i början för då fryser man massor sen i vinter när riktiga kylan kommer.



Men helt klart saknar jag våren nu ;/ med sol o lagom värme.

2010-10-13 @ 22:13:30
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Sabina Borenius

Sv: Tusen tack, detsamma! :D

2010-10-14 @ 09:00:32
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0