kärleken som endel aldrig förstår..





klicka på play och lyssna medans du läser, grymt fin låt.

Ja kan fortfarande inte förstå att ja har han, han som gör min dag så underbart lyckad, han som står och väntar på mej tills ja kommer, i vårt och tårt ställer han upp...
meningen va att det skulle bli vi, mil för mil, inte blunda en enda gång,
Letade o letade men då var det över,
lång bilresa som förde ihop oss på ett fällt som ja aldrig kommer glömma, den dagen finns i mina tankar och sen dess förändrades mitt liv.
Nu vet ja vad tillit betyder, nu vet ja vad äkta sammarbete betyder.
Tävlingar är inte allt, resultat är inte allt, allt är när man gjort allt va man kunnat,
allt är när man ändå går hem glad.
Med dig är jag alltid glad och lycklig, som regn som sol, som sommar och höst.
Ja gör allt för dig samtidigt som ja ser att du uppskattar vad jag gör och visar det.
du är den som får beröm, säkert över 1000 ord per dag. Alla har alltid något gott att säga till dig
det rinner ner en tår och ja önskar att ja aldrig kommer förlora dig .
Alltid finns du där , i mitt varma hjärta.



Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig! - vinn biljetter till gbg horse show

det är min syster som tatt den, hon är lite bättre på sånt än mig :) Yes vi har en systemkamera och endel utrustning till den, men kamerahuset är Canon Eos 400 d :)

2010-10-26 @ 17:42:05
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: ina

haha tack!;D

2010-10-27 @ 07:27:41
URL: http://cavaliere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0