kall, kallare, kallast :/

okej ska ja försöka skriva lite kort hur det vart ikväll? :)
det har vart bra faktiskt :) åt tacos och fotade osv.. Vi fick skjuts till tenhult.. typ coop konsum, sen så fick vi vänta över 1 timma på bussen.. buss tiderna krånglade antagligen och stämmde inte.. så när vi stod på fel sida av vägen så kom den.. och vi frös som ah ja vet inte vad.. så vi missade bussen :/
vilket betydde att vi fick vänta ytterligare 30 min tills nästa buss skulle komma.. suck..
så där stod vi och småhoppade för att hålla värmen.. det första som hände va:
- En bil kör mot kanten vid oss.. och vi kollar in lite, och märker att det är en Kines som undrar om vi ville åka med.. nejtack !! så han åkte tillslut!
Det andra som hände efter en liten stund var att:
- En jätte liten bil åkte förbi busshållplatsen och tutade massa,, vi tänkte "ah okej? så kan man ju göra"
sen ser vi att det stannar en till bil och att det är den samma som tutade på oss..
Bilen är full med killar och några tjejer, fulla som knappt kan snacka ordentligt :p
Dom undrade om vi ville åka med, och undrade vart vi skulle.. men bussen kom ju strax så vi sa att vi skulle bli hämtade snart.. men medans elin snackade i sin mobil så fick ja stå där och prata med dom och förklara att vi inte skulle med. och inte nog med det så frågar dom om vi har strumpbyxor,  vi bah nej?

så tittar det ut en tjej ur bilen, "mina har spruckigt, kan ja inte få era?"
Vi sa såklart nej eftersom vi kan ju inte stå där nakna när vi redan fryser massa, men då ville hon ge oss 100:- oh allt.. haha.. men nej de fick hon inte!..
Sen efter en stund så åkte dom!

klockan 22.34 kom bussen ungefär.. inte nog med otur så hittar jag inte mitt busskort och inser att det är borta, och Elins plånbok är också borta.. men så otroligt snällt av busschafören så fick vi åka med ändå!! :')

När vi kom hem.. elr jag hem till mej och hon hem till sig.. så som tur när ja kollade i våran kasse i min säng hittade ja elins plånbok! <3 :)
tur!

ne nu känner jag att ja inte orkar skriva mer.. det blev ganska mkt och hoppas att ni orkar läsa :p
ser på teve nu och har druckit varm o'boy, GOOTT"!!.. längessen ja frös så mkt! :o
kmr säkert komma upp bilder på bloggen nån dag från ikväll!
Hoppas ni alla haft en bra dag!
//J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: Julia

Förlåt för den dåliga uppdateringen på min blogg!



Men nu är jag tillbaks!



Allt bra med dig?

Vad ska du göra idag? :D

2010-10-16 @ 08:36:02
URL: http://chococolate.blogg.se/
Postat av: Julia

Skönt att träna lite eller hur?

Ska åka in till stan :)

2010-10-16 @ 09:42:46
URL: http://chococolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0