hihih

blev visst ett inlägg till ikväll!! :p
skulle bara berätta att ja har vart duktig.. ni kan få en ledtråd (a)
.....

hahahah japp jag har strykt min skjorta jag ska ha i mon! :)
så nu hänger den på en galje (stavning) på mitt skåp tillsammans med kavajen! :)
jag e sjukt trött så det blir att fixa iordning sig för kvällen och somna sen :)
ska ju upp kvart över 6 idag igen.. fyyyyy :(( får försöka sova sen på eftermiddagen OM ja nu kan de :p
ne nu ska ja inte babbla mer här!!
ska försöka uppdatera lite via mobilen i mon, så får se hur mkt det blir..
Men ni får ha de så bra alla som kollar in min blogg !
Puss
/ / J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: isabella

såg det, tack så mycket :)

2010-10-02 @ 22:20:00
URL: http://isabellaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0