hemma =sjuk..

Hemma idag igen! :((
vaknade nyss och kände att ja måste berätta för er!! för jag fick ett mail på facebook som ja kollade från mobilen.. och ja .. jag kan ge er en ledtråd ;)




Ja det är så sant så!! Jag ska äntligen få se dom :D

Läs här :

9/11 Malin Baryard och Peder Fredricsson på Ubbarp - Ulricehamn.


Nu äntligen är det dags! Det här händer under HM-kvällen.

Kvällen startar kl. 18.00 med en clinic där Malin och Peder instruerar 5 hästekipage från klubben. Ekipagen kommer bestå av en elev från hoppspecialen, en elev från gymnasiet, en privatryttare, en instruktör och en hedersplats. Vill du som privatryttare ta chansen  att vara med på clinicen gäller det att du kommer till medlemsmötet den 30/10 och där anmäler ditt intresse. Platsen kommer sen att lottas ut bland er! Även de övriga ryttarna kommer att tillkännages på mötet.

Därefter fortsätter kvällen med att Malin och Peder kommer rida två lektionshästar och ge tips på hur man arbetar sin hopphäst.

Avslutningsvis blir det tillfälle till autografskrivning och kanske förevigas på ett kort tillsammans med idolerna.

Cafeterian kommer vara öppen, lottförsäljning samt försäljning av klubbkläder och årets julklapp. Fritt inträde (Möjlighet kommer finnas att lägga ett "valfritt" inträde om man tycker att kvällen har varit värd detta. Pengarna går oavkortat till UBRK.)

Kopierat från deras hemsida!!



Ingen alls tvekan på att ja ska åka dit!
Min gudmor som rider där mailade mej och ABSOLUT hänger jag med!
Dock är det på en tisdagskväll men vem bryr sej när man får se dom? :o
så ska ja försöka filma oxå så ni på bloggen oxå får se :)
Men nu  blir det att lägga sig ner och sova, även om ja är uppe i varv! halstabletterna är bäst och godast oxå! men dom hjälper dock bara en liten stund :/

//J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad kul att du blev så glad av mitt mail ; ))

Kram

Caroline

2010-10-26 @ 11:33:52
Postat av: olivia karelius

Vad spännande att få vara med på en clinic dom har, säkert jätte lärorikt! :)

2010-10-26 @ 16:47:20
URL: http://equestrianworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0