ojoj!

ojoj va trött ja e! min dag har varti händelserik!
hinner tyvärr inte skriva så mkt men lite iaf! :)

först första dagen på praktiken.. en förskola :)
kom in i gänget fort och det blev ut att leka i snön och leka inne :p kalas och en hel del andra saker! :)
slutade klockan 3 och då va ja DÖ trött.. så ja höll på att somna på bussen!
sen när ja hoppade av bussen så mötte ja bästaste Vevve!! :) åh så ja saknat henne :/

så vi gick in och vi började fixa naglarna.. elr ja började på henne! :)
allt gick skit bra.. men så kommer alltid ett men.. min UV lampa krachade och vi bytte batteri.. mamma åkte och köte nya batteri 2 GGR :o de hjälmpte inte och ja hann inte klar me 2 naglar.. tummarna -.-'

så ja fick skuldkänslor och kände mej jätte dum! men dom andra blev ju fina och hon får komma tillbaka så fort ja fått hem min nya UV lampa som ja ska beställa ikväll :)

Sheron fick oxå sista vaccin sprutan idag skönt! :)
+ kollade veterinären upp ögat och de va inget farligt.. de blev så när det blåste mkt på det osv..så han ska få gå in lite tidigare! :) älskade sheron va ja vill rida dej nu :)

men på onsdag blir de nog när han fått sulor :)
hoppas alla har de bra!! :))


jazza min förra häst får stå för bilden!
du är saknad <3

Kommentarer
Postat av: N

sv: okej, det var helt INSANE! deriöst, kommer aldrig glömma det. skrek mig helt hes, fick typ tinnitus och blev 1300:- fattaigare men fan va värt det va :D <3

2010-11-22 @ 21:50:26
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0