ögonbryn..

Visst är det viktigt med att noppa ögonbrynen?
själv får ja typ ångest när ja ser folk med tjocka ögonbryn! :p
har nyss noppat mina och ja som vanligt blir ja nöjd :)
inte alls svårt som många tror och går på nån minut.! spec om man gör de ca en gång i veckan,.. söndag är min dag hahaha :) dan innan skolan oså!


bild från google.
älskar den här "formen" av ögonbryn.. och oftast så ser mina ut ungefär såhär!
och nej.. jag rakar inte.. plockar gör jag för att förhindra att få tjocka hår :p
Ni kan ju se på min header, den stora bilden på mej och sheron, där ser ni mina ögonbryn
ganska likt denhär bilden va? :)


Nej usch.. nog pratat om just ögonbryn! :)
Nu ska ja sova!
titta på teve en liten stund sen somna!
Skola i mon ju!
Tisdag är det studiedag!
skönt! då kommer dagen tillbringas med Elin! :)

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0