Rix Fm festivalen var bäst igår med elin...

Rix Fm festivalen var bäst igår med elin svensson :) men Fan ta det var trångt vid scenen :o haha men Fan bäst på länge :) oh innan satt jag och elin oh åt lite godis så satt vi emellan 2 människor asso Massa :p så kastade dom burkar till varandra? Sen kom En mot mig oh jag bara tog upp Min hand och jag träffade burken :o haha alla bar skrattade:$ omg haha men kvällen var super!! Har nyss vart oh solat :) men mina sol skydd för ögonen hade Kanat ner så jag e vit under ögonen :o omg :o :p hoppas det går över så jag inte är det hela tiden (a' senare idag ska jag till Riddersbergs Rid hus oh rida oh träffa Jossan! <3 :) men nu e jag snart hemma så skriver senare puss oh kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0