pirr i pirr..

hej hopp.. 
nu är ja pirrig! HAHAHAH,.. ja och emilia har kommit överens om att när man säger att man är Pirrig så låter de inte konstigt men när man skriver så ser de ju fan skumt ut :O AHHAHAHAHAH :P
men iaf... ja är jätte pirrig inför i morgon.. ska upp kanske vid 4 på morgonen?!
sen så måste ja ut och gå med dixie lite innan hon ska lastas! eftersom hon kommer stå typ 5 timmar :O.. upp till STOCKHOLM!! :D fan ja längtar ! :D:D::D<3

så ALLA som nu läser detta måste följa min blogg i morgon under hela dagen och se hur de går :D :)
ska försöka uppdatera så mkt som möjligt genom mobil blogg :))
så har ja laddat kameran oh laddar min mp3.. för min mobil har ju inget minnes kort :/
men de går ju bra med den oxå så slipper min mobil dö :P

Hoppas alla får en bra fredag i mon! :)<3
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Josefine:).

sv: hehe, va trött på den;O

så håller på med en ny nu:P



puss<3

2010-05-13 @ 19:59:54
URL: http://jjoseffiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0