läskigt :O

Go morgon alla som läser! :)
alla kanske undrar nu vrf min rubrik är läskigt :O
joo.. för att på morgonen vaknade jag av att min hals gjorde jätte ont.. kunde knappt svälja och inte heller prata!:-. suck.. men fixade mej ändå! :P

sen nu när ja ska äta fick ja ett mess av elinL där det stod såhär.
"Fy fan ja har jätte ont i halsen. seriöst ja dör typ!"

oh nu hände nåt med min text ..den blev helt konstig :O:O hahahah men fan då.. aja ni får stå ut?! :)
då ser ni bättre!

Det ska regna i mon hela dan .. :((( och ja som ska tävla ute.! *suck*
men men! hoppas de går bra!
ha de bra allihopa!
och ha en skööööön Fredag!
Pussar från mej


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

SV: haha, förlåt. jag tyckte det kändes fel när jag publicerade inlägget, men hade bråttom så hann ej extra kolla. Vet antagligen varför jag skrev Josefin. Pratade nämligen med en i telefon samtidigt som jag skrev inlägget och minns att jag berättade om en josefin för henne. haha :P Men nu står det rätt!

2010-05-07 @ 09:40:59
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lycka till på tävlingen :)

2010-05-07 @ 13:04:51
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com
Postat av: Elin

haha as läskigt va det fan :o nu hostar ja as mkt med ja tror ariöst ja håller på att dö :o xd puss

2010-05-07 @ 15:01:52
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0