hemma..

hemma nu! :)
och är jätte trött!.. har inte kännt av att ja m¨år dåligt nu.. elr asso inte sjuk.. bara lite hosta osÅ!.. men ja hinner ju inte vara sjuk! :d i mon blir de stockholm!!! :D:D:D:D
komme mobilblogga en hel del då så glöm inte kolla bloggen!!
får be mamma ta massa kort hahah :P oh rida för Tobbe Larsson :J (A)
de gör man kanske bara en gång i livet?!
så ja måste ha en bild på han hahah :P
känns konstigt att det bara är torsdag idag.. känns som lördag.. :P men skönt de!
Ikväll kommer uffe och Emilia :d<33
oh ja har städat och vart duktig innan! :D
men ska kolla lite på fb nu!
puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för komentaren :D jag förösker få så många prentumenanter som möjligt för då har andra lättare att hitta en, ja prenumerar på din, vill du göra de på min med? gå isf in på min sida och tryck på knappen följ med bloglovin, du kommer behöva öppna ett konto där men du behöver inte vara ínne på sidan och du kommer aldrig få mail därifrån heller.. väljer du att fortsätta ha kvar sidan, så kan du följa din favoritbloggar därigenom, ja tycker de är bättre att ha alla samlade på ett å samma ställe så ja använder mig av bloglovin :D



föresten ja håller tummarna på att du kommer med!

2010-05-13 @ 17:05:35
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0