ajaj

Hemma från stallet nu.. har sjukt ont i halsen.. vill äta något hela tiden så de inte ska göra ont.. hahah låter konstigt men de är sant.. typ om man dricker så blir det bättre oxå!

Min Fredag har vart bra bra!
På idrotten hade vi orientering i skogen :P
jag och ElinLagervall sprang tsm och det gick super bra! det va typ nivå 2 .. som e lite svårare!
men vi hittade 8/10 stycken och kom på en bra tid.. vet nt redigt men kanske 25 min elr nåt? xD
en ja vet faktiskt inte :P
Men sen va de bara biologi kvar.. gick egenom lite saker inför provet!
så de blev ju slappt!
sen hem och ta en macka.. upp till stallet och träffa Noomie:)
red en sväng med henne vid golfbanorna,.. massa golfare ute nu :OO :P
men sen fixade jag inför i mon.. btte schabrak, ta fram 3 olika täcken (regn,fleec, regn länd) oh sen putsade sadel/skor os¨å lite annat!
nu ska ja ta fram saker här hemma.. typ kl'der och se så allt är med! ganska mkt .. pass oså! :P
men hoppas ni har de bra kraaam


Kommentarer
Postat av: Elin

Bäst är vi hahaha :)

lycka till i morgon (L) ja hållet tummarna (Y)...

och ja håller med dig.. ja går och dricker hella tiden inget annat hjälper för halsen :o

haha puss

2010-05-07 @ 19:43:50
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0