Studiedag hahah.. jasså?? :o

Heej!
Nu är jag hemma och ännu en skoldag har gått :D
i skolan fick ja reda på att vi hade studiedag i morgon.. som ingen hade sagt till mej :O omg.. hahah
såå.. ja hade la gått upp jätte tidigt oså. men nu vet ja!! :D

Skolan gick bra.. Fick VG på min träslöjds grej.. ser ut som en toalett.. men e en låda elr nåt hahahha :P
men ja fick ju vg iaf :))

e så glad att ja klarade mitt gröna kort igår!! :D
såhär ser de ut för er som inte vet.. (inte mitt.. har inte hunnit ta kort på de så tog en från google)
klicka om du vill den ska bli större ;)

Ja men sen har ja inte gjort så mkt idag! :P
ska upp till stallet sen om de inte är för halt oh rida.. men åker ju upp ändå ;) :D
Ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAhaa tänk om du hade gått till skolan imon utan att veta att vi hade studieda!!! HAHA!! <3 vi hörs imon :*

2010-03-04 @ 15:47:52
URL: http://emmyduracellottosson.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Grattis till det gröna kortet :D

2010-03-04 @ 16:53:04
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0