O M G! ! ! ! ! ! !

Asso omg nu !!!!! :D
e så otroligt glad!!! vet ni vrf???
Fick ett mess av elinL nu på morgonen och hon bah säger att "hööks" ska flytta till jkpg :O omg omg omg!!! hahaha :D


Fy va glad jag är som kanske märks.. annars har man vart tvungen åka ända till Borås... eller beställt på internet.. men nu så i Juni kommer den finnas i jkpg! jippiie!! :D

okeej.. nu ska ja va lite seriös..
halv 12 kommer sandra och hämtar mej så ska vi åka till stallet och rida ! :) skojj!
äh.. fortsätter skriva me tjock text hehe .. orkar inte ändra..
sitter i sängen och messar.. hehe .. klockan e 10 nu och jag vaknade för typ 45 min sen!..

men måste nog börja fixa mej nu så ja hinner hehe :)
ska bli riktigt bra väder idag har jag hört! :D
Men nu får ni ha en bra dag!!
Pussar från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0