nuså :J

Glömt att skriva att jag har beställt lite nagel saker :)
Den 12 Juni ska vi på bröllop för Sören och Johanna ska gifta sig! så jag ska fixa Johannas och Lisbeth's naglar.
beställde;
"rosa" akryl puder, så dom inte blir så vita.

2 St akryl penslar

Vita franska tippar

nagelfil

Nagel lim med pensel

hoppas dom kommer i veckan så jag kan testa så det blir som jag har tänkt :)


Läst klart min deckare iaf :D
och skrivit en bok recension! duktig känner jag mej allt! :)
snart blir det duschen, fortfarande ensam hemma,..marcus kommer nog runt 11?
oh mamma är hos uffe & millan och färgar hennes hår :P
Hoppas alla har det bra.,.
oj fan,... kom på att i mon har vi uppvisning för lågstadiet? hahah.. spela teater och sjunga barn låtar.. och klä ut sig:s ja ska va ekorre och sen sjörövare med johanna och kajsa.. men lycka till typ :S ja har inga såna kläder :s får gå oh leta nu!
hahahahha.. hejdå på¨er! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0