Jippie

Innan vad jag skriver att ja ska göra idag så måste jag berätta.. Det verkar som att jag kan blogga via mms nu testade en bild och den kom upp så då blir det lite roligare att läsa kanske hehe <3 :-P aa men iaf.. Idag ska jag åka och kolla på en häst till.. Den jag verkligen fastnat för på annons.. :-) så hoppas att det är något som passar en bra och att det säger klick ;-) men då ska vi ungefär åka till kalmar, så det blir ca 2 timmar och några minuter. Oj nu ska vi åka om 30 minuter och jag ligger fortfarande i sängen :-S hahahaha men hoppas ni har deet bra. Och ni sover lite längre än jag hehe. <3 puss

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad är det för en häst dååå!!!

Hoppas du inte köper en oerfaren häst bah.....

En sak till bah. varför ger du inte din andra häst tid Dixe eller va heter den????? du säger ju att den är allt du har oo vad du nu säger.. En häst förkäner det bästa och man kan inte alldid bara ge upp sådär!!!!!

KÄMPA!



p.s jag brukar läsa din blogg lite då och då!

är mest intresserad av det du skriver om hästar!!:)))



KRRRAAAMMM Jeeennnyyy

2010-06-20 @ 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0