cp -.-''

vrf fungerar inte att ladda upp från mobilen hela tiden? :o
jag skrev igår kväll men nehe det hade inte laggs upp nu såg ja..
men då kan ja skriva nu..

När vi kom till tranås satt vi där och kollade på film? sen gick jag emilia och hennes kompis Mathilda ut till stan! gick där och först träffade vi några av deras kompisar? :p sen gick vi vidare och det va varmt och skönt :o gick i shorts och linne, sen va vi där på stan en stund elr ganska länge?`! :p
sen gick vi hem oså skulle vi precis åka? tog en timme hem typ? jätte trött. oh sent va de :p
så somnade direkt när ja kom hem!..

Idag vaknade jag typ kvart i 10? elr nåt.. oh nu sitter jag oh ser på teve!<3
får se va ja hittar på idag.. sola blir det iaf!<3
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0