Glöm inte ;-)

Bara för att jag är i estland i morgon så betyder det inte att ni ska glömma min blogg idag ;-) så glöm inte min blogg idag! För ja kommer uppdatera hela dagen och fram till kvällen :-) och jag kommer skriva när jag inte kommer uppdatera mer haha.. Xd <3 men vi kmr typ fram till båten innan 4 iaf. Asso jag saknar redan allt hemma :-o nico casper sheron dixie haha :-) men när jag kmr hem så åker ju dixie typ :'( men hon kommer få det så bra hos jeanette<3<3 Asso det är en som kör motorcykel framför oss.. I regnet.. Kul? Ser ju fan hemskt ut haha. Asso jag är verkligen sommar klädd.. Typ sommar skor linne shorts.. Och det regnar ute great?! Aja.. Jag vet inte vad jag ska skriva mer men ni får ha det så bra alla läsare.. <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0