uppdatering

Heej nu har jag inte uppdaterat på jätte länge.. men har och är fortfarande sjuk så har inte orkat skriva på Datan Elr från mobilen men nu orkar ja skriva lite från mobilen.. här har det inte hänt Mkt vart sjuk .. Emilia och uffe åkte hem idag .. känns som jag inte vart så social..har ju bara legat i sängen :( men i fredags var jag tvungen åka upp till stallet för att det kom en tjej som skulle klippa Dixie blev en svett klippNing <3 men Ja var tvungen att lägga mej i fika rummet för höll på oh svimma.. inte kul! men nu orkar jag inte skriva mer.. kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra - Keep It Natural

Sv: Tack, du va fin också :D

2010-02-22 @ 08:19:18
URL: http://velepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0