STÄDSTÄD!!

tjooo på er<33
jag städar och städar! mår äntligen bra idag :O
Igår kväll/em så hade ja så sjukt ont i huvudet.. kunde inte gå upp ur sängen typ.. fy fan .. men det har som tur gått över idag!.. ikväll kommer uffe och millan :)
äta gott och se på melodifestivalen!! :D

men men.. önskar ja kunde skriva mer.. men hinner inte.. mamma får la damp om ja inte är klar när hon kommer hem..haha nejdå! men man vill ju ha lite fint oxå.. de fattar ju tilloh med ja! :)
oh en ny händelse.. marcus.. (min brorsa) har skaffat fb.. ojoj :O haha :P trodde ja inte :P hahahhaha
oviktig detalj..

Men idag har jag ju inte hunnit göra så jätte mkt men jag har ridit på banan.. barbacka.. (skadar ju inte öva på balansen då och då) heh.. men de gick bra.. hon har börjat brunsta nu .-.-'' så lite tjurig va hon... hahha
men gick fint i form och va PIGG i galoppen.. i traven väntade hon bara man skulle ge en galoppskänkel haha!
så galoppskänkel är hon inte seg på nu iaf :)
skönt när snön försvinner då man kan träna bättre :O
typ hoppa oså..!
ja måste verkligen träna med henne.. typ längningar.. (skritt/trav) när hon går ner i form... då blir hon seg i skritten /traven.. men men de kommer nog :)
lättare när de inte är 100000 kg snö överallt :P

men men :D
Hoppas du får de bra idag elin oh hoppas du får/kan rida! :)<3

ne nu ska ja städa. hahah

ha de bra !
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0