massa tid över?!

Go'morgon på er!<3
hmm undra om någon sitter oh läser min blogg på morgonen?! XD
ne de vet ja ju faktiskt inte.. MEN.. de är ju alltid bra oh skriva något nu ändå?
jamenar.. ja komme rkanske inte kunna skriva direkt när jag kommer hem.. så då har ni något oh läsa om ni inte redan gjord de.. men aja.. ni fattar hahaha! ;)
fick ett sms nu.. ska bara kolla innan ja skriver vidare ;)

de va från elin :))<3
men ja har massa tid över nu?! :O ahah.. klockan e 07.42 och aa ja e nog klar me de mesta? :S ska bara platta håret en gång till.. eler bara lite jag missat :)

men sen skolan då.. slutar typ kvart i 3.. och sen kan ja inte rida :((
så ska packa! och se om ALLT får plats i min lilla väska! haah
hjälm, väst, ridkläder, "vanliga" kläder, nicos saker+mat :P hmm nåt mer?..
smink oh parfym,.. sen kommer ja inte på nåt.,. finns nog massa saker mer som jag inte kommer på nu! :P



aja men ni får ha de så bra!!
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0