iiiiiiis kallt :p

Någon mer än ja som fryser när man e ute?
hahahaha.. tror nog det!!
kom nyss hem från stallet..
och ja kan bara säga en sak.. ja är så himla glad att ja har sheron! :')
våran "träning" idag gick så bra så tänker börja snacka om den direkt!

Började då med att sadla och tränsa honom.. tänkte bara ta skritt och trav eftersom de va så kallt ute och inte så kul att rida själv haha.. så tog på honom ländtäcke iaf.. och gick ut på åkern.!
de knastrade när han gick oh åh va mysigt!!
han va lite seg idag och ville hellre stå inne och äta hökänndes det som ^^
men sen efter en stund så började vi göra massa volter och lösgörande saker.. vilket gick bra.. han blev varm ganska snabbt.. sen gick vi även på med lite skänkelvikningar vilket gick super... för att va så mkt snö och jobbigt för honom,. han har dock lite svårar för att göra åt hmm.. vänster.. elr asso om man trycker me vänster skänkel.. elr om ni fattar hahah :p

ah.. sen så höll ja på med det och travade lite oxå.,. inte alls mkt!
så de va de min lilla träning innehöll.. inte alls mkt egentligen.. och red bara ca 40 minuter,.. men de räckte gott och väl.. man ska ju sluta när de går som bäst :)
och de gjorde jag verkligen!!
han arbetade jätte bra och gick ner på tygel.. böjde sej fint och arbetade med ryggen!
innåtställningarna fungerar skit bra!! riktigt bra faktiskt! :)
tror han saknat lite att träna och visa hur duktig han e.. eftersom de inte blivit på ett tag nu!

sen blev det att fixa honom i stallet.. ta på täcke oså.. och så fodrade jag hästarna :)
alla blev så glada för sin mat :)
--------------------------------------------------------------------

I mon blir det en ridtur med både nathalie och noomie.. skit kul! :D
eftersom noomie flyttar på torsdag så blir de sista ridturen med vi 3.. så de blir lite sorgligt :( men men!.

skolavslutning oså i mon oxå!! de blir redigt najjs! !:)

oj va mkt ja skrev nu.. hoppas ni orkar läsa allt.. elr orkade :P
tänkte på dedär med julklappar..
har ni handlat klart alla julklappar nu?
själv har ja gjort det :)
PUSS


lite halvt lam bild i repris.. och ja vet ja sitter som en hösäck haha.. :P

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: Okeej :D Jag önskar mig det vanliga, typ kläder, hästgrejer osv (: Och har fått ridstövlar av Pappa o Mamma ;D Fyller ju år 12e JAnuari så kan ju önska mig det jag inte fick dåe xD

2010-12-21 @ 19:45:51
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha jag tror oxå att han har saknat att träna ;)

han älskar ju att visa upp sig och få beröm så fort han gör något bra :D (jag brukade beröma honom bara för att han gick framåt ibland) ^^

God Jul <3 Önska Sheron en Fin Jul från mig <333

2010-12-21 @ 20:01:52
Postat av: Elin

SV: ne..

2010-12-21 @ 21:01:56
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: N

sv: samma här :D ska bli så jävla underbart!

2010-12-21 @ 21:24:40
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Elinore - Dressyrblogg

SV: tack :D

2010-12-21 @ 22:46:48
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0