Sitter i bilen och har tråkigt.. Måste bar...

dsc00806 (MMS)

Sitter i bilen och har tråkigt.. Måste bara berätta dagens händelse igår.. Hahahaha.. Vi satt i bilen jag och marcus där bak.. Oså höll jag i en svart turs penna sån lite tjockare. Och marcus skulle ta den och drog till.. Vem som helst fattar ju att korken åker av om jag håller i den.. Men iaf.. Så trodde marcus att den satt kvar så han skulle ta av korken (säkert för att måla på mig? :-S haha ) så han typ skruvar och skruvar och blir svartare i handen för mer han gör.. Och sen tillslut ser han hur svart han e!! Asso jag trodde seriöst jag höll på att dö av skratt! Xd hahahaha !! Var bara tvungen att berätta för er xd <3 och det regnar här.. Har gjort det hela dagen? Senare idag blir det att träna dressyr :-) kanske i regn det får vi la se om det slutar? Men hoppas ni har det bra<3 puss / / j e s s i c a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0