Lukten av popcorn..

Har nyss lagt mig i sängen för att se på teve en liten stund :-) elin gick hem för en stund sen oxå hehe det luktar massa popcorn här haha. Sett på film.. Men inte 2012 utan american pie xd .. Allt bara krånglade till det extra minnet.. Kom på att min data e ju sönder så kunde inte se på filmen där (inte utbränd) dvd.. Oh brorsans data fick ja inte låna.. -.-" sen så aa letade efter massa sladdar så jag skulle kunna koppla in minnet till teven.. Men hittade tillslut.. Dess värre kunde vi inte se sen för det kom inget ljud.. Så hittade en dvd film istället xd haha .. Vilka bekymmer man har?! Aja.. I morgon blir det spendera mesta dagen med hästen :-) dusch och fixa inför ntrk :-) det blir najjs! Åker kanske upp vid 2? <3 ne nu måste jag försöka sova. Puss god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0