Hoppträning, bilder och filmer :)

Hej på er!! :)
jaa.. nu efter en ganska lång stund är jag klar med filmerna,, efter att ja satt ihop dom i movie maker som vanligt och lagt till musik för att ni ska slippa höra massa prat ^^
men nu kan ja ju skriva lite om träningen.. för den andra filmen är inte riktigt klar än hehe..

Hoppade fram på lite små hinder/cavaletti, som inte kom me på film..
sen började ja hoppa lite bana som ni ser sen..
hmm kanske va på 50/60 cm? till en början, det gick jätte bra! han va lite slöare eftersom de va ganska varmt ute.. men han piggnade till när han kom på att han skulle hoppa iaf! Men, detta va ju träningen innan Cr på Ntrk.
så är jätte nöjd faktiskt!, avstånden gick bra idag och han lyssnade bra!
har märkt att han hoppar mkt bättre när det är lite högre hinder.. de låga bara han hoppar över.. tänker inte så mkt.. men de fixar han när man tar tillbaka honom lite mer innan så börjar han tänka :D
men iaf!, oxern nån gång i slutet av filmen, va iaf på bakbom 80 fram 70 cm :) den taggade han till på!
inget "tittighet" på nya bommar elr andra hinder sjukt skönt.. det är ju inte sånt jag är van vid :) så nu är man så glad och tacksam för det!!
efter träningen travade jag av honom liten stund sen tog ja av sadeln och hoppade upp barbacka och travade av liten stund till :) som ni ser på film2 haha.
första gången barbacka haha! sen plockade ja undan lite bommar och stöd.. vadå som en hund? söt han e !
sen skrittade jag av honom 15 min till.. så sammanlagt kanske 30 min med att trava av han och sen skritta :) det va nog behövligt! sen stretchade jag honom!

På onsdag ska ja ju iväg till Ntrk på en Cr, blir 2 klasser har inte redigt bestämt höjd än.. men lägre blir det bara för att känna av honom "ute"!
så kanske 50/60 eller 60/70? aja.. 3 dagar kvar att bestämma haha!

Men här kommer filmerna iaf.. och som vanligt kommer bilderna under sen! suddiga som vanligt ja vet.. men bättre än inget ;) <3






det är faktiskt 80 cm :o ser mindre ut ^^



60 cm



höjden där vet ja nt redigt. 60tror ja :)



Ful sits :$ hahah.. bakbom; 80cm fram; 70 cm :)



Det va allt!! Hoppas ni haft det bra!
Puss!
/ / J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: Emmee

sv; yääss ;) <3

2010-08-15 @ 18:15:18
URL: http://photofire.blogg.se/
Postat av: johanna

på denna filmen syns de att han är piggare så de var nog bara den andra som missvisade lite ;) han väldigt söt och så lugn han verkar vara!

hur gammal är han?

2010-08-16 @ 00:18:14
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0