Hehe :-)

Förlåt för dålig uppdatering nu :-o har haft mkt oh göra.. När ja kom hem såg jag på teve typ tills mamma kom hem så åkte vi till optikern.. Det gick bra där :-) sen så körde hon mig till stallet så red jag en sväng och gissa vem ja mötte ? Jo emmy!! Åå va kul oh se henne igen<3<3 hon kom cyklande med sin mamma så stannade en stund oh snackade med dom .. Sheron stod lugnt oh fint där oh kollade :-P mötte massa som gick och cyklade idag.. Blev mkt klättring i backar och sen konditions träning :-D aja jätte jobbigt att skriva på mobilen med långa naglar :-o har fixat dom nu ! Rosa tippar och lite dekoration på :-) nu måste jag försöka sova skolan i morgon :-( puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0