Massa Text :O :P

Heeej igen! ;)
nu har ja precis duschat och ja ska öva lite till fysik/teknik provet -.-''
nt de roligade precis men men :P<3
oh ja känner mej lite duktig att ja kmr ihåg att lägga in ganska mkt inlägg här på bloggen nu!
även om dom inte blir jätte långa.. snarare skit korta hahah :P
men nu ska ja fösöka skriva lite i detta inlägg iaf :P

senare ska ja ju sova då.. elr om några timmar kanske :P
sen i morgon blir de skolan.. får ta me ipren oså ;)
eeh sen efter ska ja nog rida .. blir troligtvis en sväng vid golf banorna... <3
sen efter de så blir de öva öva öva öva till provet.. eftersom min hjärna nt fattar så mkt om typ magnetism och nåt,. :P hahahah men man kan ju alltid läsa och se om man kan försöka fatta något ;)

jag och Elin L har planerat våran sommar.. elr aah en liten del av den iaf!
skit kul! :)<33
Oh ni vill så klart veta vad??
vi ska vara hos malin.. Elins moster..och elin ska hyra häst och min polle får följa med så ska vi tälta m.m ... bada och bara ha de allmänt skööönt ;)<3

Nu på fredag ska jag och elin till Borås ,... till Hööks och sedan till knalleland :)
får försöka få lite pengar av mamma så man kan shoppa hahah ;)<33
men .. nu har ja inte så mkt mer att skriva haha ;)
men ha de så bra och go natt ;)<333
Kyssar //Jessica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0