Nu såååå ;)<33

Heeeej :D <333
Nu är jag GLAAD!!!
för att jag kan vara "ute" på internet igen !!!! :D jipppiie :)
fast nu har jag ju inte trådlöst utan med en sladd -.-''
men men.. huvudsaken är ju att jag kan använda internet.. och de nya är skit snabbt ju :O hahah<33
kanske kan berätta lite om gårdagen :P

Fredag är ju en bra dag :D
inte så många lektioner ju... idrott idag oxå ;P
sen upp och träna :)
Jossan var med...:)
hahahaha snacka om träningsverk nu...

Och idag ska jag träna :D
sen a6 me Millan :J<3
vi är ensamma hemma för morsan och uffe är på konsert :)
Millan fixar maten.. till kvällsmat blir de pizza ;) kan de bli bättre?! ;)
hahahahhah<333

men men .. nu ska jag fixa lite annat.. snart ska jag åka och träna :)
sandra kmr och hämtar mej vid 11 :)
MEn kanske hörs sen?!
nu ska jag försöka vara lite mer uppdaterad.. <3
Puss och kram från mej //Jessica <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0