Hemma...

Heejsan<3
Nu är jag hemma.. och har vart hos sandra (Y)
kan berätta lite kort om dagen :P
Först vaknade jag vid 8a -.-'' men vilade till typ 9 haha :P sen iväg till stallet me jossan.. fix där och sen rida .. :)
efter de så kom mamma och hämtade oss<3
sen så satte jag mej vid datan och strax efter de så ringde sandra och undrade om jag ville me till stallet :P och ja svarade ju ja <3
Hon skulle rida topaz nu efter 11 månaders väntan :D<3
Gick jätte bra! helt otroligt fin häst är han :)
sen så hem till sandra och sen till ica :)
fixade tacoPaj :D:D mums mums va de verkligen!!<33
osen typ kvart i 9 körde hon hem mej och nu sitter jag här haha :P
i morgon ska jag träna :D <33 hoppas de inte blir skit kallt bara =/
men nu ska ja in på facebook :)<3
Puss och kraaam //Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0