Hellooo

Heej!
idag har jag vart med evelina :)

vaknade typ vid 9 :P sen så fixade jag mej och åkte till stallet och red en liten sväng med sandra.. skrittade bara :) för nu får hon börja skritta sin häst !! :D
sen så åkte jag hem oså lite senare åkte jag till eko för att träffa Eve :)
in och köpte en grimma :) hhaha
sen vidare till stallet igen.. fixade allt där :)
sen så upp i skogen sen till banan :) eve prov red dixie :)<3
jätte fint va de.. bilder kmr nog på facebook sen :)
men just nu krånglar internet IGEN på min data .. och jag har ju inte bilderna här  på mammas data..
aja... sen så när vi var klara så åkte vi hem till mej :) och åt pizza!! :d hur gott som helst jue ;)<3
och sen typ vid 6? så åkte eve hem <33
sen har jag inte gjort så mkt mer :P
men nu ska jag se lite på teve :)<3
ha de super bra<3
OCH elin var på tävling idag och var super duktig!<33
Grattis till dej elin!<33
Pusssar //Jessica<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0