Trött&Förkyld,....

Blir ingen skola i mon heller -.-'
Inte så att man direkt älskar skolan.. men man vill ju inte missa så mkt.. oh lix aah ni fattar... men ja är bra ibland sen mår jag sämre.. så ja är hemma i mon med men på fredag MÅSTE jag gå haha .. nae men ska försöka på fredag!... Ska snart sova tror jag..
Oh ja ska få nya byxor snart :J men kanske denna veckan eller så blir de nästa vecka :)
japp då blir jessica glad :P

Sen ska ja kanske ta vaccinet (stavning) nästa vecka..
Är de någon som ska ta elr inte ta? skriv en kommentar.. för lix igentligen vet jag inte om ja vill ta...
men tänk så får man kanske svin influensan OCH blir sjuk några månader elr så? hur kul e de?..
oh då är de la bättre och ta en spruta så slipper man det.. fast man blir la lite dålig efter sprutan?
aja.. ja vet inte så jätte jätte mkt om de :P heheh....
men skriv en kommentar om du har tagit den oxå.. elr något.. <3

Nehepp.. nu ska ja stänga av datan och sova..
Ha de så bra ...
<3
Puss heej //Jessica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0