GO natt<3

Heej<3
Ja nu sitter ja i mitt rum oh ser på teve.. har inte hunnit skriva i bloggen :P
idag har de hänt mkt :O
hahah.. först så fixa mej inför fotbolls grejsimojs :))
hämta johanna och åka <3
Spelade typ 20 min i rad oh typ massa gånger mot alla klasser i 8an :)
OCH vi gick till final och vann hela skiten !!!!!!!!!!
HAHAHHAHA :D <333
jätte duktiga va alla tjejor i klassen<33
som pris fick vi skumtomtar och en bokal (stavning) :P
Sen kom jag hem och duschade.. VARMT haha.. för ja va n isbit..
sen så hämtade sandra mej.. hem till henne och prova klänningar :D:D:D:D::D<3
Jätte fina hade hon <33
Blev en vit me svart rosett som ja ska ha i mon på avslutningen :)
sen fick ja en jätte fin jacka av henne :O
men den kan ja ju nt ha i mon.. för den va lång.. och ja vill ju klänningen ska synas :)
men hade den i dag på stan då va de as bra.. för då frös ja ju inte :)) :J<3
Sen efter ja va hos sandra så gick ja till stan och mötte JOHANNA<333
skojskoj<3
Hon hittade .. elr ja hittade en jätte fin klänning som hon prövade oså köpte hon den :D hon va jätte fin i den<33
ni som ska på avslutningen i mon får se den HAHAHHA :P
sen efter tog ja bussen hem :)
och efter de så åt jag .. sen tyyp duschen oså nu sitter ja här :P
nu har ja skrivit ganska mkt..
men nu måste ja sova.. klockan e bara halv 9 men e skit trött :O
efter allt springande idaf HAHAH :P
Men ha de så bra..
LOV SNART!! HAHAHHA
Puss oh kram<3
//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0