Skogs-Tur med Dixie<3

HeejHeej<3
Första skogsturen med Dixie idag då =)
det gick faktist ganska bra,.. lite att hon backade och krånglade ibland.. men annars gick det jätte bra!
Blev bara lite galopp men mest skritt =) hon va ju ganska "tittig" men vem är inte de på nya ställen lix.. =P<3
Red kanske bara 1 halv timma hehe... men de räckte tyckte jag eftersom hon var så duktig oså :)
På tisdag lämnar jag in min sadel ,.. så jag kan få på klossar =)) skoj ju!<3
Både bak och fram så de blir skit bra ju (Y) hahaha =D
sen får jag nog tillbaka den på torsdag så kanske typ 3 dagar är jag utan sadel men de ska nog gå bra!
Bilden är inte från idag!<3
Puss och kraam<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0