Om Min Dag 3/8-o9<3

HeejHeej<3
Asså världens jobbigaste natt, ja lovar =S
I går kväll såg ja på teve i mitt rum,.. oså råkade ja somna -.-' hahaha oh sen vaknade jag på natten någon gång av att de va typ en skräck film på teve oså va de en tjej som skreek så in i ....  xD hahah... sen efter de kunde jag inte somna om.. så då kollade ja lite på tv.. :) oså råkade ja somna igen =S  och vaknade vid 5 på morgonen och va hur pigg som helst... =P så ja fortsatte kolla på teve... och sen så blev kl 7 och jag gick upp -.-'<3
sen blev de att äta frukost och fixa mej,..=)
sen kom Mamma & Uffe hem.. och så fikade vi :J
oh efter typ 10 min åkte uffe till jobbet och jag & mamma åkte iväg till stallet!
Massa fix oså.. och rida... (du kan läsa om min ridning om du bläddrar ner till föregående inlägg) =)
Sen ner till Charlie's häst & hund... och köpa sånt häst ägar byte elr nåt =P
Osen hem och äta & tv!<3
Och nu sitter jag här =P
Sen vet jag inte vad ja ska göra men ha de så bra!<3
Puss och kram till er!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0