Nu Är Dixie här!

Heejheej!
Idag har de varit en lång dag! =P<3
Först vaknade jag vid 8 =/ har börjat vakna skit tidigt nu... konstigt ju :S aja hehe !<3
sen så kollade jag på teve och fixade frukost efter en stund!
Sen så gjorde jag inte så mkt,... väntade på att klockan skulle bli 14.00 så vi kunde åka iväg till göteborg! =)
oh till slut blev ju klockan 14.00 haha xD och först åkte jag och mamma med sandra till stallet och sen träffade vi hennes mamma där.. och vi åkte nästan direkt... =)
De tog ca 1.5-2 timmar dit.. sandra & Jag satt i bak och spelade GH på hennes mobil hahahah ;)
sen så var man i Borås och där stannade vi och köpte sadel och lite andra saker!<3
oh efter de blev de lite fika och sen iväg igen! ;)
Efter en stund var vi i Göteborg och så väntade vi på Terese (Dixies fd ägare) och när hon kom var klockan typ 17.00  =P
sen lite fix och lasta in massa saker som jag fick med! <3
Och till sist tog vi in Dixie.. hon var lite svår lastad men man kunde ju locka med godis hahha xD
osen blev de hem till Jkpg =)) <33
Lämna av henne i hennes nya hage och hon var snäll och bra där! :)
Sen hem och äta lite och tv blev de<3
och lite senare upp till stallet igen och titta till henne så hon inte gjorde något dumt.. eftersom hon skulle vara ute i natt! men hon var jätte snäll och duktig<33 :)
Så dagen har varit jätte bra!! och i morgon blir nog liten ridtur på banan ;P
Så ja kmr skriva mer om de sen i morgon..,.. <3
Puss och kram till er som läste ! och om du orkar så kan du ju gärna fortsätta läsa!<3 (Y)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0