Lite om idag<3

HeejHeej!
Nu sitter jag bredvid Låtsas syrran Emilia, och vi har varit ute och grillat, elr uffe grillade oh vi åt ;) (Y)
Typ nått kött, potatis oh sallad (Y) gottgott jue<3
Sen vet jag inte va vi ska göra.. tror Millan ska bli klippt och färja håret blondt som JAAG! hahah =D
De kmr nog bli jätte fint!
Idag har jag inte gjort så mkt,... vaknade vid typ halv 9?! sen fixa mej oh millan och uffe hade sovot här så dom va ju här oxå ;) sen iväg till stallet och rida en sväng sen kom Ackvas nya ägare och dom skulle rida henne lite... och snart hämtar dom henne =( aja hon får de nog bra där,.. hoppas jag iaf!<3
Nu vet jag inte riktigt va jag ska skriva men aa..haha men nu ska ja fixa lite på min blogg.. typ byta lite låtar oså.. elr lägga till! så ni har lite olika låtar att lyssna på... nått önskemål?? komentera iså fall :D<3
Puss på er<3 =*

Kommentarer
Postat av: Anonym

HeejHeej<3 Nu tkr jag att du kan ta oh skriva en liten kommentar innan du lämnar min blogg!<3

2009-08-01 @ 22:50:21
Postat av: Anonym

ska du sälja ackva?!:O varför de?^^)

2009-08-01 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0